Jak by měla vypadat prezentace nemovitosti

  • kvalitní fotografie, které odpovídají realitě

  • přesný popis nemovitosti včetně adresy a zobrazení na mapě

  • musí ze zákona obsahovat průkaz energetické náročnosti budovy

  • součástí prezentace je vlastní webová stránka nemovitosti

  • obsahuje videoprohídku nemovitosti

  • nebo 3D scan nemovitosti (virtuální prohlídka)

  • je vytvořen půdorys nemovitosti (alespoň přibližný)

  • placená propagace na sociálních sítích by měla být samozřejmostí

  • inzerce je umístěna a topována na předních realitních serverech

  • (Sreality.cz, viaReality.cz a další)

  • inzerce je zviditelna pomocí TIPU REGIONU

  • V praxi to znamená to, že Vaše nabídka je stále na prvním místě ve vyhledávání, ale nejen v zadaném městě, ale v celém okresu nebo také v celém kraji. A tím oslovíme několikanásobně více zájemců než klasickou inzercí na Srealitách.

  • Vaší nemovitosti si tak všimnou i zájemci, kteří by o této lokalitě vůbec neuvažovali.

Kontaktujte mě

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.