schůzka s prodávajícím – vysvětlení postupu, ukázka práce, domluvení podmínek spolupráce, podpis zprostředkovatelské smlouvy
seznámení se s technickým stavem nemovitosti, detaily, historií…
znalost okolí nemovitosti, aut. zastávek, potravin, škol, restaurací, parkování, sousedů
zaměření nemovitosti, vypracování půdorysu
stanovení a výpočet správné tržní ceny nemovitosti – předložení prodávajícím s detailním vysvětlením (porovnávání, zhodnocení současné situace, poptávky, lokality a další…)
kontrola nemovitosti na listu vlastnictví – zda je vše v pořádku a vše je zapsáno jak má
nafocení nemovitosti, 3D scan nemovitosti, videoprohlídka
zpracování inzerátů s atraktivním textem
vytvoření webové stránky nemovitosti
správná propagace na sociálních sítích a inzertních serverech, tip regionu a další
vedení prohlídek – správná komunikace – s každým klientem je jiná 🙂
výplata provize za doporučení, platba za advokátní služby, úschovu kupní ceny, platba za katastr, PENB, fotografie, video, 3D scan, inzerci, topování, tip regionu, propagace na sociálních sítích….
Komunikace musí probíhat citlivě s ohledem na situaci při prodeji nemovitosti – prodej vždy provázejí silné emoce.